IKAN DILAUT, ASAM DIDARAT... DALAM KUALI, BIKIN MUFAKAT..

Thursday, March 10, 2011

11.54 am pada pagi JUMAAT... grrrrr!

assalammualaikum.. 

lame sangat dah aku tak buat entry baru. berikutan dengan banyak assgmnt yang aku kena buat... plus kakak aku punye wedding... plus demam... dan paling sakit hati ( internet mcm siput ).... ehem...ehem.. nak buat asgmnt pun tak boleh... adoooiiiii.........

ok.. tengah-tengah aku ada mood nak tulis entry ni.. mood aku terus terbantut bile aku dapat info.. yang hari ni ada kuiz tentang subjek bahasa yang membawa markah 20peratus.. weh.. banyak tue..!! nak bace ape nie???




 kalau tau ada kuiz.. mula lah masing-masing mintak nota la.. itu la.. ini la... kalau tak.. jangan harap nak baca!! itu lah aku.. hahahaha...

hurm.. aku baru nak share ape yang aku buat sejak bape minggu aku tak update ni... tapi dah jadi cam ni.. malas la aku nak cite.. aku nak p carik nota-nota.. ( ye je la nak carik nota.. padahal buat taik mata..)

hurm.. k kalau nak tgok gambar-gambar kakak aku kawin... korg terjah sendiri la blog abang aku nie...

hurm.. k aku nak masak.. lepas masak baru leh stdy sikit.. harap-harap masuk gak la otak walau tak banyak.. k.. la.. tada... :)




No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...