IKAN DILAUT, ASAM DIDARAT... DALAM KUALI, BIKIN MUFAKAT..

Sunday, December 25, 2011

TOPUP FREE RM10, ANDA MAHU???

Assalammualaikum..




Hai gadis yang cantik lagi anggun bergaya dan abang handsome yang tunjuk macho!

Wow, besar kot gambar kat atas tu. Anyway memang sengaja. ya!
Even sebenarnya story ni dah basi, tapi akibat lama dah tak update sebab banyak kerja yang menimbun masa praktikal ni, maka hari ini baru berkesempatan nak share. Ya, ramai yang pelik kenapa aku boleh dapat topup RM100 FREE. yes! its FREE. Sure aku tak tipu korang. dah claim and dah guna pun.

Ok, korang ingat tak last entry aku sebelum ni pasal E-Belia. Ya, itu adalah satu penyertaan sebenarnya dan aku sebenarnya tak niat pun nak join apatah lagi menang, tapi dah rezeki  alhamdulillah. Memandangkan aku ada seorang kenalan yang suggest suruh aku masuk penyertaan tu, jadi aku cubalah. Tapi the fact is, aku terlewat hantar post entry tu, lebih dari berapa minit jam masa penutup tu akibat internet memang slow. Dari situ aku dah redha tapi aku post juga sebagai menunaikan permintaan kenalan aku tu dan aku awal-awal dah notice yang "ini sekadar pekongsian bukan untuk masuk bertanding. bacalah.". tapi memang tak sangka lepas beberapa minggu kot, malam tu waktu aku jalan-jalan pergi beli barang dapur then aku dapat satu msj "u, menang tempat ke-3.". Memang menjerit aku, alhamdulillah. aku terus tgok hadiah ape aku dapat, dan kalau korang nak tahu hadiah memang menarik la...

1st place dapat RM200, 2nd RM150, 3rd RM100 (ini aku dapat), 4-10 dapat RM50 dan hadiah saguhati untuk berapa orang RM20.

Then bila aku tanya kenapa aku menang, they all said yang penulisan aku telus menggunakan ayat sendiri tanpa menciplak ayat orang lain walaupun ayat aku sebenarnya ada sedikit merapu. ok! bukan sikit tapi BANYAK. ^____^


 

Ok if korang nak baca pasal E- Belia tu dengan lebih detail, ye la aku tuliskan banyak merapu, sini aku sertakan link kepada blog yang berwajib dan pemenang yang join contest tu skali.




Ok, mesti korang fikir kenapalah aku tak ajak korang join contest ni kan? sory sangat sebab aku tahu pun lewat dan masa aku post entry tu pun dah tarikh tutup. Maaf, maka hari ini aku nak tebus balik and story macam mana nak dapatkan RM10 TOPUP FREE! 






Senang sahaja, korang cuma perlu menjawab servey untuk IPPBM, yang open servey sekarang pasal RASUAH dan aku dah jawab pun tadi tinggal tunggu no topup je yang akan dikirimkan kepada 5,000 rakyat Malaysia yang berusia 21 hingga 40 tahun yang menjawab servey ini melalui email anda.

Jadi apa tunggu lagi, jom jawab dengan ikhlas. Jangan risau kerana semua jawapan adalah sulit dan dilakukan terus akan disimpan di dalam data. Ia sebenarnya bertujuan untuk memproses maklumat bagi membantu menangani gejala rasuah yang semakin menjadi kabus busuk dalam negara kita.

Untuk jawab servey ini kenalah ke pautan laman rasmi IPPBM :: Kajian Persepsi Rasuah Malaysia.

Cuma 5 minit je, rugilah kalau tak jawab. Mana tahu rezeki korang. Sape nak bagi rm10 untuk 5 minit punya kerja? ini betul-betul punya bukan cobaan. rebut peluang k!





Ini pesanan daripada admin vyrec.com,

Dan ingin kami ingatkan bahawa wang dan hadiah bukanlah nilai kajian ini, apa yang kami mahukan adalah ketulusan dan keikhlasan para belia untuk menyumbangkan sesuatu kepada pembangunan negara walaupun ianya hanya sekadar berbentuk sehelai kertas namun percayalah sumbangan anda semua amat bermakna buat negara yang tercinta ini.
Note: Pemberian prabayar ini akan diperolehi didalam masa dua minggu waktu bekerja.Hanya 5,000 orang yang pertama sahaja layak menerima sagu hati ini. Juga buat meraka yang mengisi borang kajian Parlimen belia yang lepas borang kajian sedang diproses dan Tambah Nilai prabayar untuk 5,000 orang yang pertama sedang diproses dan anda akan menerimanya didalam tempoh masa terdekat. Sekian.

2 comments :

I am Mrs. Kamarul said...

mana kau? aku rindu hokeyyy...

NA SAYANG said...

Topup Free http://bit.ly/Tz6twj

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...