IKAN DILAUT, ASAM DIDARAT... DALAM KUALI, BIKIN MUFAKAT..

Tuesday, October 25, 2011

I Follow.. I Follow.. I Follow.. (trademark dalam show Salih Yaacob)



Pagi yang begitu indah tapi dikejutkan dengan berita kesakitan.
maka itu,

Nak beritahu saya sedang sakit.
heh.
Bagitahu pon bukan ada orang nak bagi ubat.
haha.

Kehidupan sebagai manusia ini sangat rumit kan. Sulit untuk diperkatakan atau diperdebatkan.
Jadi andalah yang mampu ubah segala kesulitan itu. yeay! motivasi pagi.






(jadi setelah banyak aku berhujah di atas, maka nak bagi tahu semua tu bukanlah isi untuk tajuk post hari ini)
aku tak ada la iri hati bila tengok follower orang banyak macam ni. tapi kalau dapat follower banyak macam ni. sape tak nk kan? haishh! menipu! semua orang pasti bangga. kah3
Bbuat setakat ini, follower aku dah nak hampir ke angka ratus. alhamdulillah.
jadilah daripada tak de langsung kan? lagipun ini semua pasal aku jarang update blog.
bukan malas. tapi ada banyak komitment lain yang perlu diutamakan.
blog bersarang, sape nak follow kan? haha
ya.

T_______T memang sedih. tapi tak pe.. asalkan mereka bahagia bila skali aku menulis aku tak pernah hampakan dan sia-siakan mereka.

kebanyakkan fedback yang aku terima daripada network fb yang membaca. mereka kata.

1. wow, blog cantik.
2. penulisan bagus.
3. gud entry.
4. nice.
5. eh awak comel la. plus pandai mengarang.. (okey yang ini aku tipu.haha)

huh, tapi semua tu mereka tulis dalam chat je kat aku. kah3.
akibat mereka tak jadi follower aku.
ada setengah mereka tak tahu yang kalau kita tak de blog kita boleh jadi follower blog yang kita minat.
(hah ini aku lah time tak berkecimpung dalam dunia blog.)

ok, bagi kawan-kawan yang  tak tahu macam mana nak follow senang je.
klik je butang follower, lepas tu sign in account google.
hah. senang je buat akaun google tu. macam buat yahoo dengan gmail la. haha
eh sekarang dah ada rocketmail kan?. ceh! lame dah aku tahu. saje nak bgtahu korang. haha


hah. motif tak aku buat entry ni?
mesti korang ingat aku nak naikkan follower aku kan. (kalau naik pon ape salahnya)
haha.
tak lah, aku buat entry ni sebab aku nak bagitahu orang yang masih tak tahu.
walaupun ia nampak remeh, tapi bagi orang-orang yang tak tahu ia satu input baru tau.
(ni memang aku saje je bedal. sebab dulu aku pon macam tu, tak tahu. keh3)


So, bagi orang-orang kampung.
anda boleh menjadi follower mana-mana blog sahaja yang anda suka.
mudah sahaja, sign in je akaun google. sebelum tu jangan lupe klik butang follow/ikut.
dan.
ikut sahaja arahan mudah.


Nota berjalan: Aku buat sesuatu aku tak mengharapkan pulangan. tapi jika dapat pulangan itu maknanya rezeki oii.. :)









1 comment :

Rahman said...

eh awak comel la. plus pandai mengarang..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...