IKAN DILAUT, ASAM DIDARAT... DALAM KUALI, BIKIN MUFAKAT..

Thursday, May 16, 2013

Permulaan selepas perhentian

Selamat tinggal muka lama...

Assalammualaikum!
Sudah bertahun tak update.
Setahun menyepi, pergi bertapa. So hari ini official aku akan mula menulis kembali. Penulisan biasa tapi insyaAllah akan ada sedikit yang berguna untuk kalian (skema?). Aku pun dah upgrade header baru aku supaya nampak konon-konon macam perempuan sikit. Dalam masa 10 minit je aku siapkan header tu, buat yang ringkas guna software paint je dekat PC aku ni.

....... Apa aku nak tulis sepanjang setahun menyepi ni? huh! banyak. tapi aku akan tulis secara berperingkat, episod demi episod. Bagi yang masih setia baca blog aku, alhamdulillah. jangan lupa follow untuk penulisan aku " Harga Sebuah Cinta ", sebab dalam masa terdekat ini juga aku akan mula mengarang kembali. InsyaAllah jika tak ada apa-apa halangan.

Blog ni pun belum sehabisnya lagi aku ubah, Peringkat demi peringkat aku akan ubah. Mana yang aku rasa aku akan re-post, aku akan buat supaya blog ini sentiasa fresh macam tuan punya blog. Perkembangan terbaru aku, ya! aku makin kembang. Sekian.





Resepi masakan kehidupan :

"Jika kita pernah jatuh, jangan biarkan kita tersungkur lama. Bangun seberapa cepat yang boleh. Tarik nafas dan biarkan rasa itu tenang seketika sebelum mulai kehidupan yang baru. Sentiasa upgrade diri jadi HEBAT dan BERFIKIRAN POSITIF. -SuaraTersekat 16.05.13"



No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...