IKAN DILAUT, ASAM DIDARAT... DALAM KUALI, BIKIN MUFAKAT..

Thursday, May 16, 2013

Ubah! Ini kalilah!



Assalammualaikum,
Sila lihat gambar di atas, untuk makluman semua page di muka buku telah di tukar dari "HargaSebuahCinta(Ceritekualisenduk.blogspot.com)" kepada "Penulisan Suara Tersekat". Ini  bagi bertujuan memudahkan tangan untuk menaip lalu tekan enter! pada papan kekunci.

Lagipun, aku lihat sudah banyak page "Harga Sebuah Cinta" di laman muka buku. Alang-alang nak buat perubahan dan penambahbaikan, apa kata terus UBAH! INIKALILAH! hehehe. Opss! sila abaikan, aku bukan seorang yang gemar berpolitik dan itu tiada kaitan pun. Apa yang aku maksudkan dengan ubah adalah mengubah judul penulisan aku yang bertajuk "Harga Sebuah Cinta", tajuk cerita masih dalam proses pemikiran. Hal ini kerana aku tidak mahu ada lagi persamaan pada tajuk-tajuk buku novel sedia ada di pasaran. Mestilah tak nak kan, sebab itu idea asal aku.

Jadi bagi yang masih belum LIKE PAGE aku, silalah berbuat demikian dengan mengklik sahaja link ini : https://www.facebook.com/pages/Penulisan-Suara-Tersekat/149762921741494?fref=ts

Baiklah tamat di sini, nanti dah siap selenggarakan tajuk dan sebagainya, aku akan update ya!
Jom layan lagu anak kecil yang bakatnya besar dari Indonesia. Aku suka lagu ini kerana bagi aku ini kisah hidup dia dan dia sangat ikhlas dengan apa yang dilakukan sehingga dia berjaya ubah hidup keluarga dia.

Korang patut baca lirik dia sampai habis, fahamkan ya.

Artis : TEGAR



Resepi masakan kehidupan :

"Insan yang berbakti kepada kedua orang tuanya bukanlah seorang yang sentiasa dalam kesempitan tetapi dia adalah orang yang sentiasa menemui jalan keluasan, di mana orang-orang ini bukan sahaja mendapatkan doa kedua orang tuanya yang tidak pernah putus, malahan mendapatkan rahmat Allah S.W.T yang sentiasa melebar luas baginya. BERBAKTILAH KEPADA KEDUA ORANG TUAMU. -SuaraTersekat 17.05.13 "

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...